| Vergeten? | Registreer

Pfaff denkt aan trainersfunctie bij RBC

18 januari 2011 10:01
 

Jean-Marie Pfaff wil de Nederlandse voetbalwereld in. De voormalig keeper heeft een publiekelijke sollicitatie gedaan naar de trainersfunctie bij RBC Roosendaal.

"Ik heb de ambitie om terug te keren in het voetbal", zo laat Pfaff in een reactie aan BN/De Stem weten. "Het is voor mij vlakbij, hè. En ik heb de ambitie om terug te keren in het voetbal."

Afgelopen zomer voerde de oud-doelman van het nationale team van België al gesprekken met toenmalig directeur Jan Pollemans. "Maar toen had ik geen tijd omdat ik volop bezig was met het WK-bid van België en Nederland. Nu heb ik de handen weer vrij."

Voorspel nu voetbaluitslagen! Aanmelden bij de redactie

Reacties (90)

Reacties
Svenbuis Rang: Bankzitter| 18-01-2011 10:47 | Reageer

komen ze dan ook in zijn real life soap?

Jamie Rang: Talent| 18-01-2011 10:51 | Reageer

Zal wel leuk zijn voor de naam van de club. :P
Krijgen ze veel meer bekendheid. :D

Robert Rang: Legende| 18-01-2011 11:07 | Reageer

Maken ze niet een fout en heeft hij niet alleen de 'keeperstraining' diploma.

Jamie Rang: Talent| 18-01-2011 11:17 | Reageer

Dat zal vast wel weer. In de voetbalwereld worden zat fouten gemaakt door te snelle beslissingen

Vaak wordt ook gedacht als spelers een grote naam hebben opgebouwd, ze vast en zeker een goede trainer zullen zijn.

Svenbuis Rang: Bankzitter| 18-01-2011 11:27 | Reageer

ja inderdaad ... volgende bericht komen ze erop terug

boefmansje Rang: Wereldkampioen| 18-01-2011 16:45 | Reageer

Haaahahahhaahahah, hahaha haahahahah zie je pfaff al als trainer, kom op hé dat kan toch niet hé xD

Dipro Rang: Waterdrager| 18-01-2011 20:18 | Reageer

Ik kan het gewoon niet geloven, zo'n goede keeper, maar als coach, dat zie ik echt niet gebeuren. xD

Svenbuis Rang: Bankzitter| 18-01-2011 20:59 | Reageer

ze zijn er al op terug gekomen in een ander bericht :P



Volg Voetbalinfo nu ook op Twitter. Het nieuws, de artikelen en interviews zijn altijd direct te volgen via Twitter!